nästan som vanligt

Lite bättre är Selina nu i sin förkylning, har mest hosta nu. Det sitter i länge den där skiten... men nu är hon nästan som vanligt ler och busar men hon är fortfarande lite klängig fast inte lika mycket som förut i veckan, då ville hon mest vara i famnen. Har ju varit så trött med, varit vaken max 1 timme sen har hon varit så trött så hon vill sova igen fast bara en halvtimme.
Igår var det ju så himla fint väder och varmt var det med så vi for bort till huset och oljade in altanen, det har aldrig blivit gjort så det var på tiden och den sög i sig oljan på en gång så vi ska olja in den en gång till. Annars så sprang jag då med tvätten ut och in igår och dammsög huset, var på tiden det. Ja just ja, på Torsdag ska dom komma och stycka av så ev. på Fredag ska vi till banken och fixa klart lånet*hoppas* För sen har ju inte Jocke tid och då kommer det ju att dröja flera veckor innan vi kan så vi hoppas på att det blir då.

Jockes mamma å bror var ju här igår hela dagen, krattade löv också grillade vi kött och åt potatisklyftor och grillade majskolvar till middag*mmm* Sen åkte dom hem och vi tittade på tv och åt godis och däremellan försökte vi söva Selina, det tog 1 timme igår, ibland är hon så trögsövd och ibland så somnar hon på en gång.

Mamma och Cecilia kom ju hit igår och dom hade med sig nåt till mig och det visade sig vara jackan som jag tänkte köpa men jag gjorde aldrig det. Då hade dom köpt den till mig, luringar!! Så det var en bra överraskning ,håller på att tvätta den nu. Den är i färgen chock GRÖN!!

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Tänka sig att du har världens bästa lillasyster=)

2008-05-11 @ 22:14:48
URL: http://cillis.blogspot.com
Postat av: Moster

Imorron kommer Moster hem=)

2008-05-13 @ 22:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0